Automatisch onlinevergadering toevoegen uitschakelen.

In een recente update worden er standaard bij elke agenda uitnodiging een teams online vergadering toegevoegd. Dit is soms een beetje verwarrend als je fysiek ergens afspreekt i.p.v. ergens een online vergadering.

Als je inlogt via outlook.office365.com, ga je naar het tandwiel symbool rechtsboven, klik op alle instellingen, agenda, gebeurtenissen en uitnodigingen.

online vergadering uischakelenSchakel het vinkje uit: onlinevergadering toevoegen aan alle vergaderingen.

Bij elke nieuwe afspraak wordt er vanaf dit moment geen Teams vergadering gemaakt, tenzij je dit zelf in de afspraak aanzet.

Vorig bericht
Chatten met externe gebruikers (Skype, Teams privé) via Microsoft Teams.
Volgend bericht
Hoe stuur je namens iemand ander een e-mail? (M365)

Wellicht ook interessant:

Chi Computers E-Book Veilig Online Werken

Download het gratis e-book: Veilig Online Werken.

Gratis e-book: Veilig Online Werken.

Chi Computers E-Book Veilig Online Werken

Het 1e gedeelte is een checklist zodat je snel inzicht hebt in stappen die je kan ondernemen, in het 2e gedeelte wordt elk onderwerp extra toegelicht met meer informatie.

Ontvang naast het e-book, maandelijks praktisch tips via onze nieuwsbrief.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.