Met een keuzemenu kan je jouw beller begeleiden naar de juiste medewerker of afdeling. In het premium pakket krijg je de mogelijkheid om een keuzemenu te configureren.
Als je voor jouw bedrijf een keuzemenu gaat gebruiken, dan doe je dit met een hele goede reden. De meeste bedrijven willen hun klanten heel graag helpen en ze begeleiden naar de juiste medewerker of de juiste afdeling. Daarnaast is uit testen gebleken dat wij als mens het beste 3 dingen achter elkaar onthouden.
In dit geval als ik 3 keuzes heb bijv. 1. voor Verkoop 2. voor de Helpdesk en 3 voor Administratie heeft mijn beller een duidelijk beeld en idee om de juiste keuze te maken. Als ik hier een optie 4 aan toevoeg zijn de meeste bellers de 1e optie vergeten. Uiteindelijk geeft dit onnodige frustratie, en het was niet de bedoeling nog de intentie om dit gevoel op te wekken bij bellers of klanten.
We helpen je graag met het inrichten van jouw telefooncentrale.