Met een keuzemenu kan je jouw beller begeleiden naar de juiste medewerker of afdeling. In het premium pakket krijg je de mogelijkheid om een keuzemenu te configureren.

Doorschakelen met een grandstream toestel

Als je voor jouw bedrijf een keuzemenu gaat gebruiken, dan doe je dit met een hele goede reden. De meeste bedrijven willen hun klanten heel graag helpen en ze begeleiden naar de juiste medewerker of de juiste afdeling. Daarnaast is uit testen gebleken dat wij als mens het beste 3 dingen achter elkaar onthouden.

In dit geval als ik 3 keuzes heb bijv. 1. voor Verkoop 2. voor de Helpdesk en 3 voor Administratie heeft mijn beller een duidelijk beeld en idee om de juiste keuze te maken. Als ik hier een optie 4 aan toevoeg zijn de meeste bellers de 1e optie vergeten. Uiteindelijk geeft dit onnodige frustratie, en het was niet de bedoeling nog de intentie om dit gevoel op te wekken bij bellers of klanten.

We helpen je graag met het inrichten van jouw telefooncentrale.

close

Blijf op de hoogte

Ontvang 2x per maand handige tips en persoonlijk advies via mijn nieuwsbrief.

Door te abonneren op mijn nieuwsbrief ga je akkoord met het privacy beleid.

Vorig bericht
Online beheer portaal

Wellicht ook interessant:

Blijf op de hoogte

Ontvang 2x per maand handige tips en persoonlijk advies.

Wij beschermen je privacy en delen je persoonsgegevens uitsluitend met derden die deze service mogelijk maken. (Mailpoet) Lees onze privacyverklaring.

Nieuwste blog berichten

exchange e-mail
Carlo Konijn ICT advies en ondersteuning

Extra hulp nodig?

Heb je naar aanleiding van dit blog bericht nog vragen en/of opmerking laat hieronder een reactie achter.

Of plan eenvoudig een afspraak met mij voor een adviesgesprek of computerhulp op afstand.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Menu