Online beheer portaal

In het online beheer portaal kan je zelf de meeste instellingen aanpassen. Denk hierbij aan toestel beheer (Yealink), Openingstijden, wachtrij en het online telefoonboek.

Inloggen kan op deze pagina : https://mijn.gntel.nl

Wanneer mijn.gntel.nl in Google Chrome en Firefox wordt geopend zijn er ook aanvullende browser extenties beschikbaar die bellen met 1 muisklik mogelijk maken.

cloud werkplek via office 365 met voip telefonie van gntel

Op het Home scherm wordt het dashboard van het telefooncentrale account getoond. Op het dashboard vind je:

Contacten
Hier vind je de contacten die je handmatig hebt ingevoerd. En de contacten die zijn geïmporteerd of gesynchroniseerd zijn met een Google account via Beheer>Contacten. Klik op de naam om het contact aan te passen. Klik op het nummer om het contact te laten bellen door het ingestelde telefooncentrale account.

Snel kiezen
In het veld Snel kiezen kan een nummer worden ingevoerd. Of via Ctrl+V worden geplakt. Door op de groene telefoon hoorn te klikken wordt het nummer gebeld.

Recente gesprekken
Onder Recente gesprekken vind je de ontvangen en gekozen oproepen. Ook vind je hier de gemiste oproepen. Door met de muis over de naam of nummer te gaan verschijnt een groene hoorn. Hiermee is het nummer direct te bellen.

Beschikbaarheid
Hier kun je de beschikbaarheid instellen die voor andere gebruikers van de telefooncentrale zichtbaar is. Ook de beschikbaarheid van andere gebruikers is hier in te zien. Wanneer een gebruiker in gesprek is wordt dit hier ook getoond.

Rapportage
Onder Rapportages kunnen overzichten getoond worden van inkomende en uitgaande oproepen.

Inkomende gesprekken
Selecteer het inkomende nummer in de linker kolom. Het overzicht is aan te passen naar een specifieke dag, week of maand. Via Tabel/Grafiek kan we gewisseld worden tussen tabel en grafiek weergave.

Uitgaande gesprekken
Selecteer het telefooncentrale account waarmee je belt in de linker kolom. Het overzicht is aan te passen naar een specifieke dag, week of maand. Via Tabel/Grafiek kan we gewisseld worden tussen tabel en grafiek weergave. Bij Uitgaande gesprekken is ook een export naar CSV te doen via de knop Exporteren.

Monitor
Op het tabblad monitor kunnen overzichten worden getoond.

Wachtrijen
Op het wachtrij overzicht wordt informatie getoond over de ingelogde agenten, bellers in de wachtrij, gemiddelde wachttijd en maximale wachttijd (voor de huidige dag)

Toestelbeheer

Wanneer een VoIP toestel is gekoppeld via auto-provisioning is het mogelijk om in mijn gnTel instellingen zoals geluidsinstellingen en displayinstellingen zelf aan te passen.

mijn gntel toestelbeheer

Openingstijden

Onder Openingstijden zijn de tijden in te stellen die door de inbounds (call flow) worden gebruikt. Per weekdag zijn meerdere periodes in te stellen. Ook zijn uitzonderingen in te stellen voor speciale dagen (b.v. vrije dagen) of een bereik (meerdere dagen)

close

Blijf op de hoogte

Ontvang 2x per maand handige tips en persoonlijk advies via mijn nieuwsbrief.

Door te abonneren op mijn nieuwsbrief ga je akkoord met het privacy beleid.

Vorig bericht
Voicemail to E-mail
Volgend bericht
IVR Keuzemenu

Wellicht ook interessant:

Blijf op de hoogte

Ontvang 2x per maand handige tips en persoonlijk advies.

Wij beschermen je privacy en delen je persoonsgegevens uitsluitend met derden die deze service mogelijk maken. (Mailpoet) Lees onze privacyverklaring.

Nieuwste blog berichten

exchange e-mail
Carlo Konijn ICT advies en ondersteuning

Extra hulp nodig?

Heb je naar aanleiding van dit blog bericht nog vragen en/of opmerking laat hieronder een reactie achter.

Of plan eenvoudig een afspraak met mij voor een adviesgesprek of computerhulp op afstand.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Menu