Interview: Telecom provider gnTel en Chi Computers

Waarom heb je voor gnTel gekozen als Partner?

Voor mij en mijn klanten hoort techniek voor je te werken, tijdens de zoektocht naar de juiste partner is het volgende hierin erg belangrijk. De juiste prijsverhouding, stabiel redundant platform met een uptime garantie en de juiste mogelijkheden waarmee elke ondernemer meer kan genieten van het ondernemerschap.

Tijdens de 1e kennismaking met Dennis Van Nieukerke en later Rob Veltman, werden deze zaken vakkundig en duidelijk door gesproken. In tegensstellig tot andere partijen die direct over marges beginnen en de bedragen die je kan verdienen als je veel verkoopt. Zeiden zowel Dennis als Rob, dit is het we houden van ons vak en daar gaan we geen raar verkoop verhaal van maken. ( Heerlijk als bedrijven mijn no-nonsense taal spreken )

Korte vergelijking hoort er ook bij.

Bij de meeste providers betaal je min. € 25,- per gebruiker en voor elke functie dien je extra te betalen. Bij gnTel krijg je een totaal pakket ‘’all you need’’ met alle functies waarmee ondernemers in een keer volledig gebruik kunnen maken van hun zakelijke telefonie.

GnTel is een van de weinige die ons als partner duidelijk op de hoogte houdt van updates en storingen, zodat wij als partner bij onze klanten tijdig kunnen inspringen. Onze klanten kunnen hierdoor volop genieten van het ondernemerschap terwijl wij de volledige kantoor automatisering tot ons nemen.

Hoe vind je de diensten van gnTel ?

In een woord: innovatief! We gaan heerlijk met de stroom mee rondom zakelijke telefonie zonder enige moeite zoals het hoort. Omdat vrijwel alle functies tot onze beschikking staat kunnen we elke nieuwe en bestaande klanten blij maken met een totaal en op maat pakket die perfect aansluit bij de wensen van het bedrijf.

carlo konijn aan het bellen via gntelHoe vind je de beschikbare tools van gnTel?

Enorm behulpzaam, we hebben onze eigen gedeelte in het platform met onze klanten waarin we verschillende instellingen makkelijk kunnen aanpassen en de status van elke klant in de gaten kunnen houden. Enige tijd geleden belde een klant mij op dat er een kruis symbool op het toestel werd getoond.

Voordat ik naar deze klant toe ging heb ik eerst in het portaal gecontroleerd of er een storing is, wordt het toestel gedetecteerd door het platform enz. alles stond op groen. Eenmaal bij mijn klant kwam ik er binnen 2 minuten achter dat het toestel was omgezet naar POE terwijl er ook een net stroom adapter werd gebruikt. Alles was binnen enkele minuten opgelost en mijn klant uiterst tevreden door de snelle service.

 

Deze service kan ik leveren dankzij deze tools en ik kan voorbereid naar mijn klanten.

Hoe vind je de communicatie met en door gnTel ?

Altijd korte lijnen, voor advies en hulpvragen is altijd alles snel geregeld. Daar moet een KPN of Ziggo iets meer moeite voor doen om het zo snel en vakkundig te realiseren.

Wat verwacht je van gnTel in de toekomst en je partnerschap ?

Dat we heel veel ondernemers blij gaan maken met onze geweldige zakelijke telefonie!

carlo konijn en gntel

Vorig bericht
Ondernemerschap: Uitgerust op vakantie
Volgend bericht
G-suite: Gmail instellen in outlook

Wellicht ook interessant:

Chi Computers E-Book Veilig Online Werken