Audio bestanden inspreken en uploaden

Flexibel opnemen en afspelen van boodschappen, bijvoorbeeld als welkomstbericht of als tijdelijk bericht vanwege een campagne.

Opnames

Welkomstboodschappen, keuzemenu instructies, wachtverzoeken, ‘gesloten’ melding, voicemail instructies, wachtrij posities, zijn allemaal eenvoudig op te nemen in je bel plan als audiofiles. Voor het inspreken van uw eigen opnames kan je gebruik maken van ons telefoonsysteem of zelf opnemen via je eigen laptop of computer.

Via ons bel systeem: Bel naar 020 – 240 00 76. Gebruik als pincode 607 en uw huisnummer. Hierna kan je jouw boodschap inspreken, deze wordt automatisch binnen een werkdag toegevoegd aan het systeem. Gelieve wel uw partner informeren dat je audio bestanden hebt aangeleverd.

Via mijn gnTel: Als je al een account hebt van mijn.gntel dan kan je onder het tabblad audiobestanden zelf je opgenomen audio uploaden en aan je systeem koppelen.

Ga hiervoor naar mijn.gntel.nl en login met je e-mailadres en wachtwoord. Onder het tabblad audio bestanden kan je bestanden uploaden en toevoegen.

audiobestanden toevoegenEenmaal toegevoegd kan je via het tabblad inboud de audiobestanden toevoegen aan het bel schema. Door bijvoorbeeld op voicemail te klikken om je voicemail bericht aan te passen.

voicemail box

close
Abonneer op onze nieuwsbrief.

carlo konijn

Extra hulp nodig?

Hebt je een vraag naar aanleiding van dit artikel ? Laat hieronder een reactie achter of stuur een e-mail.

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Fill out this field
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.
25 + 3 = ?
Enter the equation result to proceed
Menu