Audio bestanden inspreken en uploaden

Flexibel opnemen en afspelen van boodschappen, bijvoorbeeld als welkomstbericht of als tijdelijk bericht vanwege een campagne.

Opnames

Welkomstboodschappen, keuzemenu instructies, wachtverzoeken, ‘gesloten’ melding, voicemail instructies, wachtrij posities, zijn allemaal eenvoudig op te nemen in je bel plan als audiofiles. Voor het inspreken van uw eigen opnames kan je gebruik maken van ons telefoonsysteem of zelf opnemen via je eigen laptop of computer.

Via ons bel systeem: Bel naar 020 – 240 00 76. Gebruik als pincode 607 en uw huisnummer. Hierna kan je jouw boodschap inspreken, deze wordt automatisch binnen een werkdag toegevoegd aan het systeem. Gelieve wel uw partner informeren dat je audio bestanden hebt aangeleverd.

Via mijn gnTel: Als je al een account hebt van mijn.gntel dan kan je onder het tabblad audiobestanden zelf je opgenomen audio uploaden en aan je systeem koppelen.

Ga hiervoor naar mijn.gntel.nl en login met je e-mailadres en wachtwoord. Onder het tabblad audio bestanden kan je bestanden uploaden en toevoegen.

audiobestanden toevoegenEenmaal toegevoegd kan je via het tabblad inboud de audiobestanden toevoegen aan het bel schema. Door bijvoorbeeld op voicemail te klikken om je voicemail bericht aan te passen.

voicemail box

Delen:

Vorig bericht
VoIP: instellen en werken met Free-seating
Volgend bericht
Download de vernieuwde smartphone app

Gerelateerde berichten

Voip mogelijkheden voor uw online centrale

Een online telefooncentrale

Een telefooncentrale wordt gebruikt in grote bedrijven, of bij kleinere bedrijven die nog steeds gebruik maken van analoge ISDN lijnen. Ondertussen is dat heel ouderwets, telefooncentrale hoeft niet duur te zijn. Tegenwoordig kan je ook overstappen naar een online telefooncentrale.…
Lees verder
Menu