Synchroniseer uw team bestanden met de nieuwe OneDrive voor bedrijven
Onder tussen is het zover de nieuwe OneDrive voor bedrijven cliënt ondersteunt ook SharePoint websites. Hiermee kunt u uw gehele team nog eenvoudiger laten samenwerken in de algemene bestanden van uw bedrijf. Net zoals u gewent bent OneDrive voor bedrijven voor uw eigen persoonlijke gegevens, wordt de SharePoint bibliotheek toegevoegd aan de verkenner. Hierin kunt u aan geven welke bestanden u wilt synchroniseren met uw systeem.
Aan de slag met sharepoint
Voordat uw begint zorg ervoor dat u de meeste recente versie van OneDrive op uw systeem hebt geïnstalleerd. Voeg daarna de volgende register sleutel toe aan uw systeem zodat u SharePoint kunt synchroniseren. Klik hier om te downloaden.
Ga daarna naar uw SharePoint website bijv. uwbedrijf.sharepoint.com, meld u aan met uw office 365 account en selecteer in de ribbon synchroniseren. Er wordt nogmaals gevraagd of u wilt beginnen, daarna kunt u aan geven welk bestanden u wilt synchroniseren op uw systeem.
Wanneer alles is gesynchroniseerd kunt u vanaf nu op dezelfde manier werken met uw team bestanden als in uw eigen OneDrive.
bron: Microsoft blog