Ga aan de slag met synchroniseren van SharePoint sites

Synchroniseer uw team bestanden met de nieuwe OneDrive voor bedrijven

Onder tussen is het zover de nieuwe OneDrive voor bedrijven cliënt ondersteunt ook SharePoint websites. Hiermee kunt u uw gehele team nog eenvoudiger laten samenwerken in de algemene bestanden van uw bedrijf. Net zoals u gewent bent OneDrive voor bedrijven voor uw eigen persoonlijke gegevens, wordt de SharePoint bibliotheek toegevoegd aan de verkenner. Hierin kunt u aan geven welke bestanden u wilt synchroniseren met uw systeem.

Aan de slag met sharepoint

Voordat uw begint zorg ervoor dat u de meeste recente versie van OneDrive op uw systeem hebt geïnstalleerd. Voeg daarna de volgende register sleutel toe aan uw systeem zodat u SharePoint kunt synchroniseren. Klik hier om te downloaden.

Ga daarna naar uw SharePoint website bijv. uwbedrijf.sharepoint.com, meld u aan met uw office 365 account en selecteer in de ribbon synchroniseren. Er wordt nogmaals gevraagd of u wilt beginnen, daarna kunt u aan geven welk bestanden u wilt synchroniseren op uw systeem.

Wanneer alles is gesynchroniseerd kunt u vanaf nu op dezelfde manier werken met uw team bestanden als in uw eigen OneDrive.

bron: Microsoft blog

Vorig bericht
Office 365: Facturen inzien en downloaden uit het portaal
Volgend bericht
Gedeelde agenda openen in outlook voor de mac

Wellicht ook interessant:

Chi Computers E-Book Veilig Online Werken

Download het gratis e-book: Veilig Online Werken.

Gratis e-book: Veilig Online Werken.

Chi Computers E-Book Veilig Online Werken

Het 1e gedeelte is een checklist zodat je snel inzicht hebt in stappen die je kan ondernemen, in het 2e gedeelte wordt elk onderwerp extra toegelicht met meer informatie.

Ontvang naast het e-book, maandelijks praktisch tips via onze nieuwsbrief.