Uw vaste telefonie abonnement
Bereikbaar zijn voor klanten, leveranciers en medewerkers is belangrijk voor elke ondernemer. Met vaste telefonie van Chi Computers bepaalt u zelf uw bereikbaarheid met bijvoorbeeld automatische doorschakeling, een handig keuzemenu of de optie om door te verbinden naar een beschikbare collega.
Zakelijk vast bellen via uw kantoor of mobiel
Bereikbaar voor uw klanten via kantoor met een vast toestel of onderweg via uw mobiel. Uitbellen met uw vaste nummer via uw kantoor toestel of mobiel.
Zakelijk bellen
Geen gedoe gewoon bellen via internet.
- vast+€+0,02+ct+mobiel+€+0,07+ct+p.m.
- incl.+telefoonnummers+naar+keuze
- Welkomstboodschap
- Voicemail+via+e-mail
- Smartphone+App
- 1000+belminuten+NL
- incl.+telefoonnummers+naar+keuze
- Welkomstboodschap
- Voicemail+via+e-mail
- Smartphone+App
- 1000+belminuten+NL
- 200+belminuten+EU
- incl.+telefoonnummers+naar+keuze
- Welkomstboodschap
- Voicemail+via+e-mail
- Smartphone+App
Levering:
- Na uw bestelling zetten wij uw gehele configuratie klaar
- Als u alleen gebruik gaat maken van de Smartphone app kunt u binnen enkele werkdagen aan de slag.
- Als u vaste toestellen mee bestelt worden deze van te voren geconfigureerd en naar u verzonden op een gewenste datum naar uw keuze.
Up time: Onze VoIP wordt geleverd via het GnTel plaform, met een hoge 99% up time garantie. Flextelefonie is een redundant uitgevoerde, online hosted telefonie dienst van gnTel. Met Flextelefonie (All You Need) beschikt u over alle standaard telefonie functionaliteiten die u nodig heeft, zoals gesprekken opnemen, doorverbinden, wachtrij beheer, rapportages over uw bereikbaarheid, open/gesloten kan automatisch worden ingeregeld, Voicemail, welkoms boodschap, wachtmuziek, gesprekken opnemen, doorschakelen naar uw mobiele toestel, kortom alles wat u nu gewend bent en nog meer.
Internet storing: Als u internet storing heeft dan worden alle beller automatisch doorgeschakeld naar uw 06 nummer of een ander nummer naar keuze om ervoor te zorgen dat u bereikbaar bent voor uw klanten.
Storingsmeldingen: Overzicht van storingen kunt u hier terug vinden
Telefoneren via internet (VOIP)
Zakelijk voordelig bellen zonder een eigen telefooncentrale of afhankelijk van Ziggo of KPN. Met flextelephony krijgt u een online cloud oplossing voor uw telefonie. Hiermee heeft u lagere belkosten omdat er geen vaste telefooncentrale staat die normaal onderhoudskosten met zich meebrengt. U betaalt alleen voor het gene dat u gebruikt en wij regelen de rest.
Werken met VOIP
Al uw werkplekken worden voorzien van een geschikt telefoontoestel met een internet aansluiting en deze worden aangesloten op uw bestaande internet aansluiting. Hiermee kunt u bellen en gebeld worden op uw toestel. Mocht u geen internet hebben geen nood we schakelen automatisch door naar een ander net of mobiel nummer naar keuze. Zo bent u altijd bereikbaar.
Voordelen
- Tot 30% voordeliger nationaal en 70% voordeliger internationaal bellen
- Automatisch doorschakelen naar mobiel als u niet kan opnemen of bij internet uitval.
- Gratis onderling bellen tussen voip accounts ongeacht locatie
- Bestaande telefoonnummers van KPN of Ziggo kunt u in vrijwel alle gevallen gratis meenemen.
- Met de optie openingstijden gaat uw bestaande toestel enkel over tijdens de openingstijden, buiten de openingstijden hoort de beller een voicemail.
- Voicemails worden naar u verzonden als mp3 bestand in uw e-mail
- Ten alle tijden kunt u uw telefoon geschiedenis inzien via online rapportage.
Gelijktijdige lijnen
Afhankelijk van uw pakket kunt u een aantal lijnen gelijktijdig open hebben, die gaat per account dus elke gebruiker kan bijv. 2, 4, 6 of meer gelijktijdige lijnen openzetten op zijn of haar toestel. Mochten er meer dan betreffende aantal binnenkomen kunnen deze automatisch naar de wachtrij gestuurd worden.
Voorbeeld u heeft op uw toestel de mogelijkheid voor 2 lijnen, u wordt door de eerste klant gebeld en neemt op, binnen een paar sec. ziet u op uw toestel via het knipperende lampje nog een lijn binnen komen. U kunt er voor kiezen om deze tijdelijk op te nemen en daarna in de wacht te zetten. Nu zijn uw 2 lijnen bezet, als er een 3 beller zou binnenkomen wordt deze direct naar de voicemail of naar de wachtrij gestuurd.
Fout: Contact formulier niet gevonden.