Alleen gebeld worden tijdens spreekuur en tijdens werktijden

Voor een psychologie praktijk hebben we gewerkt met openingstijden. Deze psychologie praktijk heeft werktijden waarop hij/zij bereikbaar is van 9.00 uur tot 12.00 uur en tijdens spreekuur van 19.00 uur tot 20.00 uur.

In de middag zit hij/zij voornamelijk in gesprek met cliënten, hiervoor was het vaste telefoon uitzetten of op stil tijdens gesprekken maar als het even werd vergeten in de drukte was er geen bereikbaarheid.

Openingstijdens en VoIP Telefonie

Met openingstijden kunnen we het toestel laten overgaan tijdens specifieke tijden, hierdoor is de psychologie praktijk bereikbaar tijdens de werktijden en spreekuur zonder dat het toestel uitgeschakeld of op stil moet.

Buiten de openingstijden hoort de beller een bandje met We zijn bereikbaar tussen 9.00 uur tot 12.00 uur en tijdens spreekuur van 19.00 uur tot 20.00 uur. In noodgevallen kunt u bellen met …

De klant was hier heel blij mee, een simpele oplossingen waardoor hij/zij gewoon bezig kan zijn met het werk van de cliënten.

close
Abonneer op onze nieuwsbrief.

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Menu