Automatisch antwoord instellen – Office 365 voor Bedrijven

Een automatisch antwoord instellen

U kunt automatische antwoorden inschakelen, uitschakelen of wijzigen.

  1. In een webbrowser moet u zich aanmelden bij Outlook Web App: https://outlook.office365.com  Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
  2. Ga naar Instellingen Stappen voor het wijzigen van tags > Automatische antwoorden instellen.

    Of

    Kies Instellingen Stappen voor het wijzigen van tags > alle outlook instellingen > Automatische antwoorden.

Raadpleeg de volgende informatie bij het instellen van uw automatische antwoord.

Instelling Omschrijving
Geen automatische antwoorden verzenden Selecteer deze optie om Automatische antwoorden uit te schakelen.
Automatische antwoorden verzenden Selecteer deze optie om Automatische antwoorden in te schakelen.
Antwoorden alleen tijdens deze periode verzenden Schakel dit selectievakje in en stel een begintijd en eindtijd om te bepalen wanneer de automatische antwoorden moeten worden verzonden. Als u geen periode instelt, blijft uw automatische antwoord op staan totdat u deze optie uitschakelt. Wordt u gevraagd dat uw automatische antwoorden telkens wanneer die u zich aanmeldt bij uw postvak zijn ingeschakeld.
Eén antwoord met het volgende bericht naar iedere afzender binnen mijn organisatie verzenden Gebruik het tekstvak om een bericht te schrijven dat alleen wordt verstuurd naar afzenders binnen uw organisatie. Deze optie is mogelijk niet beschikbaar.
Automatische antwoorden verzenden naar afzenders buiten mijn organisatie Schakel dit selectievakje in als u automatische antwoorden wilt sturen naar afzenders buiten uw organisatie.

Als u het selectievakje inschakelt om automatische antwoorden aan personen buiten uw organisatie te verzenden, worden twee andere opties beschikbaar. Kies een van de volgende opties:

  • Antwoorden alleen naar afzenders in mijn lijst met contactpersonen verzenden

    Selecteer deze optie om alleen automatische antwoorden te sturen naar afzenders die in uw lijst met contactpersonen staan. Andere afzenders krijgen dan geen automatisch antwoord.

  • Alle externe afzenders beantwoorden

    Selecteer deze optie om een antwoord te sturen naar alle afzenders buiten uw organisatie.

Eén antwoord met het volgende bericht naar iedere afzender buiten mijn organisatie verzenden Als u Alle externe afzenders beantwoorden selecteert, typt u in het tekstvak het antwoord dat u wilt versturen.
Vorig bericht
Introductie: Office 365 Advanced Threat Protection
Volgend bericht
2 staps verificatie voor office 365 voor bedrijven

Wellicht ook interessant:

Een veiligere werkplek

Start met een veiligere werkplek in 3 stappen.

Ontvang deze handige checklist om jouw werkplek veiliger te maken en 2x per maand handige tips en persoonlijk advies via mijn nieuwsbrief.

Door te abonneren op mijn nieuwsbrief ga je akkoord met het privacy beleid.

???? Start vandaag en word #cyberfit.

Neem alvast de 1e stap naar meer cyberweerbaarheid, ontvang 3 maanden gratis toegang tot de Chi Computers - Academy met Guardey.

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Carlo Konijn, met een gerust hart werken.

Computerhulp op afstand

Heb je naar aanleiding van dit blog bericht nog vragen of extra hulp nodig om jouw probleem op te lossen. Plan eenvoudig een afspraak met mij voor een adviesgesprek of computerhulp op afstand.