Synchronisatieproblemen in OneDrive voor Bedrijven oplossen

Volg deze stappen voor het oplossen van problemen in OneDrive voor Bedrijven als zakelijke abonnee van Office 365.

Controleer het office upload centrum voor de juiste instellingen, soms staan er bestanden in de cache die niet geüpload kunnen worden. Open het upload centrum via start en zoeken, typ in het zoekveld Office 2016 upload centrum (oude versie 2013 of 2010) en klik daarna op het tandwieltje om de instellingen van het upload centrum te controleren. Aantal dagen dat bestanden in de document cache mogen staan 1 dag, en aangevinkt bestanden verwijderen uit de cache als bestanden worden gesloten.

upload centrum instellingen

Controleren of het bestands pad niet te lang is

Voorbeeld van een bestandspad: C:\Gebruikers\<Gebruikersnaam>\Foto’s\Opgeslagen\2014\Januari\Vakantie\Nieuwjaar\Gezin… Het volledige pad, inclusief de bestandsnaam, mag maximaal 254 tekens bevatten. Maak de bestandsnaam of de naam van submappen in OneDrive korter

Controleer of u geen speciale tekens hebt gebruikt

De volgende tekens in bestands- of mapnamen worden niet ondersteund als u synchroniseert: \, /, :, *, ?, “, <, >, |, #, {, }, %, ~, & Bovendien wordt een bestands- of mapnaam die begint met een tilde (~) niet ondersteund.

Controleer de grote van de bestanden

Bestanden in OneDrive mogen niet groter zijn dan 10 GB aan opslagruimte.

Delen:

Vorig bericht
OneDrive voor bedrijven instellen
Volgend bericht
Stappenplan e-mail instellen in outlook 2016

Gerelateerde berichten

Menu