Deel 4: SharePoint online

Samenwerken aan bestanden met het gehele team, OneDrive is een persoonlijke online opslagruimte geheel voor jezelf. SharePoint is het beste te beschrijven als de team OneDrive met online opslagruimte voor alle bestanden waarin jij en je gehele team of bepaalde afdelingen in werken.

Net zoals met de OneDrive app kan je bepaalde team bestanden synchroniseren via je systeem en hiermee samen werken in algemene bestanden samen met collega’s. of team leden kunnen gebruik maken van de webversie en via deze weg samenwerken, bekijken en bewerken van algemene bestanden.

sharepoint online

Projecten / afdelingen
Split eenvoudig uw documenten structuur in lopende projecten of afdelingen zoals: verkoop, administratie, onderhoud enz.

Bepaal zelf de toegang tot gegevens
Je kan per medewerker aan geven in welke bestanden ze mogen werken of bekijken.

Bescherming mobiele apparaten
Elke mobiel apparaat gekoppeld aan SharePoint is automatisch beschermd, mocht er een tablet of telefoon kwijt raken kan je het apparaat op afstaand wissen zodat je bedrijfsgegevens beschermd blijven.

https://www.youtube.com/watch?v=bvEPmIwWknY

OneNote: altijd uw ideeën en notities binnen handbereik

OneNote is een vertrouwde office app voor de meeste van ons, in office 365 worden jouw notitie net zoals met de bedrijfse-mail en OneDrive online opgeslagen. Jouw notities zijn altijd toegankelijk via vrijwel elk apparaat. Als je OneNote i.c.m. SharePoint Online gebruikt kan het gehele team notities en ideeën delen ongeacht van de locatie waar vanaf wordt gewerkt.

Via SharePoint is er een centrale plek om het gehele team vanuit te werken, elk onderdeel, project of afdeling valt volledig in te regelen passend bij het bedrijf. Geef jezelf en je personeel de vrijheid om vrij te werken vanaf elke locatie.

Delen:

Vorig bericht
Deel 3: OneDrive voor Bedrijven
Volgend bericht
Deel 5: Skype voor Bedrijven

Gerelateerde berichten

skype voor bedrijven online vergaderen

Deel 5: Skype voor Bedrijven

Online vergaderen met skype heeft voor meeste geen introductie nodig, de meeste professionals maken als gebruik van Skype voor de communicatie tussen klanten, collega’s en leveranciers. Met Skype voor bedrijven blijft u gebruik maken van dezelfde communicatie mogelijkheden met als…
Lees verder
samenwerken met onedrive

Deel 3: OneDrive voor Bedrijven

Werken aan bestanden vanaf elke locatie met OneDrive voor bedrijven, net zoals met exchange online worden uw bestanden online opgeslagen in een documenten bibliotheek genaamd OneDrive voor Bedrijven. OneDrive is een persoonlijk opslagruimte een beetje hetzelfde als jouw eigen map…
Lees verder

Tot slot: wordt een modern bedrijf

Tastea—an innovative beverage retailer based in Orange County, California—wanted to prepare for expansion while maintaining high levels of quality and service. The company decided that a key to creating a repeatable customer experience across stores was to standardize operations while…
Lees verder
Menu