Deel 3: OneDrive voor Bedrijven

Werken aan bestanden vanaf elke locatie met OneDrive voor bedrijven, net zoals met exchange online worden uw bestanden online opgeslagen in een documenten bibliotheek genaamd OneDrive voor Bedrijven. OneDrive is een persoonlijk opslagruimte een beetje hetzelfde als jouw eigen map op je computer, notebook of mac echter met hetzelfde beamer effect alle bestanden worden getoond op de apparaten die je gebruikt en altijd met de meeste recente versie gesynchroniseerd.

Werken met OneDrive voor bedrijven

Er zijn een aantal manieren om via OneDrive te werken, je kan de bureaublad app installeren op de systemen die je het meeste gebruikt of werken via de web versie van OneDrive.

onedrive voor bedrijven

Werken via de OneDrive app: als je de app installeert op een systeem verschijnt er een extra map in de verkenner of in de finder (Mac) genaamd OneDrive. Al jouw bestanden en mappen worden op deze locatie gesynchroniseerd op je systeem. Net zoals je normaal gesprokken al je bestanden opslaat in mijn documenten, mijn afbeeldingen enz. staan deze nu in de OneDrive map. Wanneer je werkt in een bestand of map verandert het bestand in 2 draaiende pijltjes ter indicatie dat je in het bestand werkt of dat er aanpassingen in worden gedaan. Zodra je klaar bent zal het bestand veranderen in een groen symbool ter indicatie dat jouw bestand online is opgeslagen en op het systeem waarmee je werkt.

Werken via de webversie: als je geen gebruik maakt van de OneDrive app kan je gebruik maken van de webversie, als je aanmeldt bij de webversie verschijnt dezelfde mappenstructuur zoals je gewend bent als via de verkenneer te werken. Bij het selecteren van office documenten kunt u deze eenvoudig bekijken en bewerken via de webversie of deze openen via jouw office applicatie op je systeem. Jouw bestanden zijn ten alle tijden binnen handbereik.

Bestanden eenvoudig opslaan, synchroniseer gegevens.

Altijd de nieuwste versie van bestanden
Als je bestanden online zijn opgeslagen, kun je ze gemakkelijk opslaan, organiseren en delen. Je kunt zo met collega’s aan documenten werken, rapporten delen met zakenpartners of in contact blijven met klanten. Je bestanden zijn altijd up-to-date, dus iedereen heeft toegang tot de nieuwste versie.

Ruimte voor al je bestanden
Met 1 TB ( 1000GB ) aan opslagcapaciteit voor persoonlijke documenten kun je al je bestanden online opslaan en vanaf elke locatie openen op een pc, Mac of iOS-, Android™- of Windows-apparaat.

Met onedrive voor bedrijven zijn uw belangrijke bestanden altijd binnen handbereik.

Delen:

Vorig bericht
Deel 2: E-mail en agenda
Volgend bericht
Deel 4: SharePoint online

Gerelateerde berichten

Tot slot: wordt een modern bedrijf

Tastea—an innovative beverage retailer based in Orange County, California—wanted to prepare for expansion while maintaining high levels of quality and service. The company decided that a key to creating a repeatable customer experience across stores was to standardize operations while…
Lees verder
alles in 1 van chi computers

Deel 6: Het complete office pakket

Natuurlijk beschikt office 365 over het vertrouwde office pakket, Word, Excel, PowerPoint, OneNote en Outlook. De gehele office suite kan je gebruiken op pc, notebook, tablet, smartphone, mac, ipad en iphone. Volledig geïnstalleerde Office-toepassingen: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher en OneNote…
Lees verder
Alles in 1 met office 365

Deel 1: Wat is office 365

Office 365 is het vertrouwde office pakket met Word, Excel, PowerPoint, OneNote en Outlook gecombineerd met handige zakelijke kantoor automatisering mogelijkheden. Hieronder valt Bedrijfs e-mail via Microsoft exchange, persoonlijke online opslag en online back-up voor uw gegevens via OneDrive voor…
Lees verder
Menu