Voicemail naar e-mail: bij elke telefonie oplossing krijgt u een voicemail naar e-mail functie. Met deze functie worden alle boodschappen van uw klanten verzonden naar uw e-mail adres. Alle boodschappen kunt u in uw e-mail afspelen als MP3 bestand via uw media player. U hoeft geen speciaal nummer te bellen om uw voicemail af te luisteren. Alle berichten worden keurig netjes in uw e-mail box geleverd of in een centrale e-mailbox naar keuze.
Als u een speciale regels toegevoegd in uw outlook programma kunt u er zelfs voor zorgen dat alle voicemail berichten automatisch in een specifieke map terechtkomen.
Telefonie en openingstijden: met openingstijden kunt u uw eigen openingstijden toevoegen aan uw telefonische systeem. Met deze openingstijden zullen de toestellen alleen overgaan tijdens de openingstijden. Buiten de openingstijden gaan deze automatisch naar uw voicemail box of wordt deze doorgeschakeld naar een apart nummer naar keuze.
U kunt ook meerdere openingstijden toevoegen, als u bijvoorbeeld werkt met meerdere medewerkers of verschillende tijden hebt waarop u werkt. Deze zijn allemaal in te stellen via uw eigen onlineportaal. In uw eigen onlineportaal kunt heel makkelijk met een drop en drop systeem uw openingstijden ter alle tijden aanpassen.
Een wachtrij: de wachtrij wordt gebruikt als u uw beller in een wachtrij wil plaatsen of als u telefonisch in gesprek bent. Met een wachtrij heeft u ook de optie om uw eigen muziek toe te voegen hiermee kunt u een persoonlijk tintje geven aan uw telefonie opstelling. Let wel op dat u geen muziek gebruikt waar eventueel auteursrechten op zitten.
Bestel uw hosted VoiP telefonie oplossing al vanaf € 9,- per maand en een online centrale vanaf € 59,-