Een online telefooncentrale

Een telefooncentrale wordt gebruikt in grote bedrijven, of bij kleinere bedrijven die nog steeds gebruik maken van analoge ISDN lijnen. Ondertussen is dat heel ouderwets, telefooncentrale hoeft niet duur te zijn. Tegenwoordig kan je ook overstappen naar een online telefooncentrale.

Het grote verschil tussen deze twee opties is dat de traditionele telefooncentrale geïnstalleerd is bij u op locatie. En een online centrale die draait op een centrale server. Maar ze doen beide hetzelfde, uw telefoondienst regelen.

Bellen via internet met een online telefooncentrale

Als u overstapt op een online telefoon centrale, gaat u bellen via internet. Tegenwoordig is het heel normaal bedenk maar eens uw KPN of Ziggo aansluiting thuis. Deze werkt al via internet, want als uw internet uitvalt dan werkt de telefoon ook niet. Dit is een hele simpele manier om te bellen via internet. Een eigen telefooncentrale online werkt ook via internet maar als u zelf geen internet heeft, Schakelt deze automatisch door naar het normale telefoonnetwerk en dan bent u nog steeds bereikbaar op een vaste of mobiele nummer. Altijd bereikbaar met een online telefooncentrale

Voip mogelijkheden voor uw online centrale

Met een online telefooncentrale bent u altijd bereikbaar, het werkt goedkoper dan uw bestaande telefooncentrale. En u heeft veel meer mogelijkheden zoals een keuzemenu, openingstijden, wacht muziek, een wachtrij, gratis onderling bellen, voicemail naar e-mail automatisch doorschakelen bij bezet bereikbaar op uw smartphone met uw vaste nummer en u kunt kiezen tussen 4-90 gelijktijdige externe gesprekken.

De online telefooncentrale is het meest geschikt voor bedrijven vanaf 5-10 werkplekken. EU kunt de online telefooncentrale gebruiken om meerdere vestigingen Of als er flexwerkers zijn die thuiswerken kunnen die ook een toestel gebruiken voor thuis. Hiermee behoudt de professionele uitstraling van uw bedrijf en iedereen is altijd bereikbaar met het vaste nummer van het bedrijf of een eigen telefoonnummer die is uitgegeven door bedrijven. Een online telefooncentrale met vier gelijktijdige externe gesprekken begint vanaf € 59 per maand.

Meer informatie en prijzen kunt hier vinden of u kunt ons bereiken op 072 7433676

Delen:

Vorig bericht
Altijd bereikbaar als zelfstandig ondernemer
Volgend bericht
Laptop beeldscherm vervangen

Gerelateerde berichten

Yealink w56p basisstation en headset

KPN stopt met ISDN

Het moest er een keer van komen en nu gaat het toch gebeuren, na 25 jaar gaat Nederland afscheid nemen van ISDN. Dit betekent dat alle bestaande ISDN lijnen komen te vervallen en we door gaan met IP technologie. ISDN…
Lees verder

Audio bestanden inspreken en uploaden

Flexibel opnemen en afspelen van boodschappen, bijvoorbeeld als welkomstbericht of als tijdelijk bericht vanwege een campagne. Opnames Welkomstboodschappen, keuzemenu instructies, wachtverzoeken, ‘gesloten’ melding, voicemail instructies, wachtrij posities, zijn allemaal eenvoudig op te nemen in je bel plan als audiofiles. Voor…
Lees verder

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Menu