Een online telefooncentrale

Een telefooncentrale wordt gebruikt in grote bedrijven, of bij kleinere bedrijven die nog steeds gebruik maken van analoge ISDN lijnen. Ondertussen is dat heel ouderwets, telefooncentrale hoeft niet duur te zijn. Tegenwoordig kan je ook overstappen naar een online telefooncentrale.

Het grote verschil tussen deze twee opties is dat de traditionele telefooncentrale geïnstalleerd is bij u op locatie. En een online centrale die draait op een centrale server. Maar ze doen beide hetzelfde, uw telefoondienst regelen.

Bellen via internet met een online telefooncentrale

Als u overstapt op een online telefoon centrale, gaat u bellen via internet. Tegenwoordig is het heel normaal bedenk maar eens uw KPN of Ziggo aansluiting thuis. Deze werkt al via internet, want als uw internet uitvalt dan werkt de telefoon ook niet. Dit is een hele simpele manier om te bellen via internet. Een eigen telefooncentrale online werkt ook via internet maar als u zelf geen internet heeft, Schakelt deze automatisch door naar het normale telefoonnetwerk en dan bent u nog steeds bereikbaar op een vaste of mobiele nummer. Altijd bereikbaar met een online telefooncentrale

Voip mogelijkheden voor uw online centrale

Met een online telefooncentrale bent u altijd bereikbaar, het werkt goedkoper dan uw bestaande telefooncentrale. En u heeft veel meer mogelijkheden zoals een keuzemenu, openingstijden, wacht muziek, een wachtrij, gratis onderling bellen, voicemail naar e-mail automatisch doorschakelen bij bezet bereikbaar op uw smartphone met uw vaste nummer en u kunt kiezen tussen 4-90 gelijktijdige externe gesprekken.

De online telefooncentrale is het meest geschikt voor bedrijven vanaf 5-10 werkplekken. EU kunt de online telefooncentrale gebruiken om meerdere vestigingen Of als er flexwerkers zijn die thuiswerken kunnen die ook een toestel gebruiken voor thuis. Hiermee behoudt de professionele uitstraling van uw bedrijf en iedereen is altijd bereikbaar met het vaste nummer van het bedrijf of een eigen telefoonnummer die is uitgegeven door bedrijven. Een online telefooncentrale met vier gelijktijdige externe gesprekken begint vanaf € 59 per maand.

Meer informatie en prijzen kunt hier vinden of u kunt ons bereiken op 072 7433676

Vorig bericht
Altijd bereikbaar als zelfstandig ondernemer
Volgend bericht
Laptop beeldscherm vervangen

Wellicht ook interessant:

Een veiligere werkplek

Start met een veiligere werkplek in 3 stappen.

Ontvang deze handige checklist om jouw werkplek veiliger te maken en 2x per maand handige tips en persoonlijk advies via mijn nieuwsbrief.

Door te abonneren op mijn nieuwsbrief ga je akkoord met het privacy beleid.

???? Start vandaag en word #cyberfit.

Neem alvast de 1e stap naar meer cyberweerbaarheid, ontvang 3 maanden gratis toegang tot de Chi Computers - Academy met Guardey.

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Carlo Konijn, met een gerust hart werken.

Computerhulp op afstand

Heb je naar aanleiding van dit blog bericht nog vragen of extra hulp nodig om jouw probleem op te lossen. Plan eenvoudig een afspraak met mij voor een adviesgesprek of computerhulp op afstand.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.